შემდეგი მნიშვნელოვანი ნაბიჯი გადაიდგა 2007 წელს, როდესაც ბიზნესსაქმიანობამ თბილისის ცენტრალურ რაიონში გადაინაცვლა.
იმავე წელს, გაფორმდა ხელშეკრულება ჯიპისის სააფთიაქო ქსელთან, რომელიც დღეს – კავკასიის რეგიონში, ერთ-ერთი უმსხვილესი რითეილერის – გეფას ნაწილია.
ნატურაფარმის მრავალმხრივი მარკეტინგული სტრატეგიის წყალობით, „WELEDA“-ს პროდუქტების ცნობადობის დონე მნიშვნელოვანად გაიზარდა მომდევნო წლებში.
ჯიპისისთან თანამშრომლობითა და ჩვენი საცალო ვაჭრობის განვითარებით, გაყიდვებიც სინქრონულად იზრდებოდა.